27 sierpnia 2011

Farbowanie włosów henną - Venita ziołowy balsam koloryzujący

Wczoraj kupiłam sobie hennę. Początkowo miałam zamiar kupić szamponetkę jednak wzięłam hennę. Jestem zachwycona efektem. Nigdy nie myślałam, że będę zmieniała kolor swoich włosów jednak ostatnio zrobił mi się dziwny kolor. Miejscami był jasny blond, miejscami bardzo ciemny, a czasami były tak jasne kosmyki, że włosy wyglądały jakby były siwe. Taka mieszanka. Zdenerwowałam się i postanowiłam zmienić kolor.

Z tej firmy są odzywki i balsamy koloryzujące. Ja mam balsam.

Venita Ziołowa Odżywka Koloryzująca 15 Bronze
Od producenta:
 Balsam koloryzujący Venita Henna Color jest wyjątkowym połączeniem aktywnych składników barwiących i pielęgnujących, opartych na ekstrakcie z henny. Delikatny, kremowy balsam o przyjemnym zapachu łatwo się rozprowadza na włosach bez efektu spływania w trakcie koloryzacji. Jeżeli marzysz o zdrowych włosach i intensywnym kolorze wypróbuj jeden z ziołowych balsamów koloryzyjących Henna Color - bez amoniaku i utleniaczy.

Efekt farbowania to głęboki kolor o jedwabistym połysku i jednocześnie wzmocnione włosy. W zależności od podatności włosów na działanie aktywnych składników barwiących balsamu, częstości mycia włosów i stosowanych szamponów kolor może się utrzymać przez ok. 3-4 tygodnie.


PRZED

PO
PO

 Kolor w rzeczywistości wygląda troszeczkę inaczej. Ja mam tą hennę na 2 użycia, bo mam krótkie włosy. Dużym plusem jest to, że produkt jest ziołowy i nie niszczy włosów. Czytałam opinie, że trzyma tydzień przy codziennym myciu. Jednak to zależy od włosów ja mam gęste i mocne.Chciałabym żeby trzymało długo. Balsam ma ładny lekko ziołowy zapach, który utrzymuje się jakiś czas. Włosy sa po nim piękne, błyszczące i wyglądają na zdrowe. Mi sie wydaje, że mam trochę bardziej te włosy proste.Jednak wątpię żeby to miało coś wspólnego.
Trzymałam to na włosach 60 minut, zawiązałam reklamówkę na głowie i owinęłam ręcznikiem.

A wy używałyście henny? Z jakiej firmy? Jak wam się podoba kolor??

+ zapraszam na moje rozdanie (banerek z prawej strony)

25 komentarzy:

  1. Całkiem fajny efekt :). Ja na razie nie mam odwagi na zafarbowanie włosów, ale może na taką hennę się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie próbowałam henny na włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie farbuję włosów, lubię naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja farbowałam kilka razy tą henną (na moje włosy muszę mie 2 opakowania) i po ostatnim raie kolor mi się do konca nie wypłukał, a minęły 3 miesiące praktycznie codziennego mycia;/

    OdpowiedzUsuń
  5. tą co Ty miałam, venite;)
    ale ja owijałam wlosy folią żeby efekt był mocniejszy i mam za swoje

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uzywalam henny :) ale moze sporbuje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie farbuje wlosow :> mam dosc cienkie i wole ich nie niszczyc bo mi jeszcze nic nie zostanie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tak jak YoAnka, nie farbuje i nie zamierzam, bo ich stan jest koszmarny i bez farbowania :(
    a co do cienia z Hean to faktycznie, jak zobaczylam u innej dziewczyny, ze jest pokruszony, pomyslalam 'byle nie bylo tak u mnie', otwieram i co? pokruszony ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszedł Ci ten kolorek.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie odświeżył kolorek :) nabrał mocy!

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt na plus : )
    ja jakoś pozostaję przy szamponach koloryzujących do 28 myć, jakoś do henny nie jestem przekonana mimo wszystko : )


    dodaję do obserwowanych : )
    lovelinessdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, gdzie czytałaś opinie o trwałości koloru przez tydzień, ale muszę to odrobinę sprostować. Musiałabyś wybielaczem myć włosy chyba, żeby henna tak krótko trzymała, ale co ja tam wiem, skoro farbuję tylko rok :P Używam 7 "miedziany" i zużywam dwie tubki. Intensywny kolorek trzyma się tak z tydzień (na początku moje włosy są czerwone), potem przechodzi w rudy i tak przez 2 tygodnie, a potem zaczyna blaknąć w uroczy brąz. Nie wiem jak u Ciebie, ale moje włosy tak genialnie pachą i aż nie mogę się nawąchać *.*

    Beauty <3 : szampony koloryzujące (też używałam) pozostawiają odrost i niszczą włosy, za to henna ściera się równomiernie z całej głowy. Porzuć je zatem na rzecz henny! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam venitę, farbowałam od brązu, potem był ciemny brąz, teraz ostatnio czarna czekolada. Może któregoś dnia skusze się na czarny, ale nie wiem jeszcze.
    Jest tylko jeden minus- farba straszliwie brudzi ręcznik przy wycieraniu włosów po myciu...

    OdpowiedzUsuń
  15. czy mogę nałożyć hennę jeśli miesiąc temu farbowałam włosy farbą casting?( raczej z naturą nie ma nic wspólnego)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hennę można położyć na chemiczna farbę. Nie można kłaść chemicznej na hennę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dosyć jasny blond, sądzicie, że jeśli kupię sobie Bronze to wyjdzie mi brąz? Nie chciałabym mieć rudych włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy na opakowaniu pisze, że jak masz jasny blond to wyjdzie brązowy tylko jaśniejszy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam Vanita.
    Bardzo a bardzo ją lubię.
    Stosowałam czekoladę i niebawem planuję kasztan. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. SZCZERZE???? farbowałam tym CZYMŚ włosy i nie polecam..... serio jesli chcecie mieć zdrowe włosy to zainwestujcie w coś na prawde lepszego... noioo niby efekt fajny i wgl spoko a potem? masakra... włosy wylatują mi garściami.... ta farba tak osłabia cebulki włosa że to ejst na prawde pzrerażające.... iiii jeszcze ejdno jeśli po tej farbie chcialybyście sb umalować włosy u fryzjera to nikt nie pdojąłby sie malowania waszych wlsoow po tej farbuie...

    OdpowiedzUsuń

© Kosmetyki- odwieczni przyjaciele każdej kobiety, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena